Når workshoppen er slut, kan deltagerne bruge tre konkrete og enkle kommunikationsværktøjer i hverdagen, når de kommunikerer med kunder, leverandører og kolleger. De vil opnå en større gennemslagskraft, kommunikere mere klart og utvetydigt og blive bedre til den konstruktive dialog.
Workshoppen bliver skræddersyet, så den passer til jeres hverdag. Men de tre kommunikationsværktøjer kan være Bustoppestedet, Stephen Toulmins argumentmodel og svarmodellen ABC (Answer-Bridge-Communication).
Undervisningen er en blanding af korte oplæg, refleksion i plenum, små gruppeøvelser og fælles opsamling. Deltagene får små kort med modellerne i grafisk form i handout, som hjælper til at huske og bruge modellerne i hverdagen.
Deltagerne vil få en føropgave før kurset, som de skal løse. Opgaven er med til øge læringen.
Fakta
Varighed: Workshoppen varer fra tre til seks timer. Der er bedst udbytte ved seks timer
Antal personer: Kurset egner sig bedst til en helt afdeling med op til 12 personer
Pris: Workshoppen koster 8.000 kr. for seks timer og 5.000 for tre timer. Hertil kommer moms og transport.